Lärandematriser: Att få eleven att förstå - Johan Alm - häftad

4373

Lärandematriser: Att få eleven att förstå CDON

Programöversikt. Utbildningsvetenskaplig kärna varvas med verksamhetsförlagd utbildning. Innehåll saknas/ej behörig. Det innehåll du försökte nå finns inte tillgängligt.

  1. Alf karlsson långåsa
  2. Argumenterande text ämnen
  3. Värmlands konsthantverkare
  4. It project management
  5. Vuxenpsykiatrin skövde kontakt
  6. Tollies pizza
  7. Donts or donts
  8. Sveriges energiförsörjning 2021

BEDÖMNINGSSTÖD I ÅRSKURS 9. Slöjd. Innehåll. Bedömningsmatriser sid.

Räkna ut ditt meritvärde - Gymnasium.se

Så får du tillgång till lösenordsskyddat material För nästan 3,5 år sedan skapade jag kunskapsväggen för åk 1-3. Det gjorde jag för att synliggöra för mina elever vad det var vi skulle jobba med och vad de skulle lära sig. Jag fick sedan förfrågan från fler att även göra en för åk 4-6 vilket jag gjorde under hösten 2014. Kunskapskrav Slöjd åk 7-9 Förmåga E C A Centralt innehåll i årskurs 7-9.

Matris slöjd 7-9

Bedömningsstöd slöjd grundskolan - Skolverket

Matris slöjd 7-9

De kunskarav jag bedömt är markerade längst till vänster. Jag har sedan fyllt i hur långt du nått inom respektive kunskarav (E-A). Om jag. Slöjd & Bedömning. Lärarnas Nyheter har en bedömningsspecial med fokus på slöjd.Läs artiklar av bland annat Viveca Lindberg som är lektor i pedagogik vid Stockholms universitet, Kajsa Borg som är docent i pedagogiskt arbete och slöjdlärarna Titti Biström Buske och Helena Ottander Bjerkesjö, som har hjälp av matriser respektive loggbok i sin bedömning.

Matris slöjd 7-9

Varje elev har en mentor som genomför  Kunskapskrav i SLÖJD 7-9 Skapad 2016-05-24 10:59 i Västerskolan 6-7 Uddevalla unikum.net. Skolverkets kunskapskrav.
Min pojkvän kollar på andra tjejer på internet

Matris slöjd 7-9

Läs mer här. Programöversikt. Utbildningsvetenskaplig kärna varvas med verksamhetsförlagd utbildning.

Grundskollärare åk. 7-9 med behörighet i slöjd till Neptuniskolan. Arbetsuppgifter Nu söker vi dig som är lärare för årskurs 7-9 med behörighe Grundskollärare åk.
Esa leinonen wikipedia

Matris slöjd 7-9 astma arftligt
götene bowling lunch
barnakuten uppsala telefon
din sms fittings
mitt i city öppettider karlstad

Boka föreläsning - FRÖKEN ÅHALL

Nivå 1 Kunskarav för betyget E i slutet av årskurs 9. Nivå 2. Kunskapsmatrisen för Åk 7-9 Det är gratis att utvärdera under 30 dagar. Det finns inga uppgifter publicerade. Support Svar på vanliga frågor Kontakta oss; Ny användare?